Oops, sorry!

Ska härmed erkänna att jag skäms lite för att jag inte har skrivit ett endaste blogginlägg på en månad. Men hur som helst, snart är det oktober och jag tyckte att september kunde få ett inlägg i alla fall. 🙂

Det har hänt lite saker även denna månad, om vi börjar på viktfronten så ligger jag nu på minus 36,5 kilo (…och är således under 140 kilo, YES!), det är lite drygt 6 kilo på sex veckor. Hade en liten paus för ett par veckor sedan då det inte hände nånting, men det är helt normalt, kroppen behöver vänja sig och snittet ska ju som sagt ligga på 0,5-1,0 kg.

En annan sak är också att numer äger jag ingen professionell fotoutrustning längre, den sista prylen, själva kamerahuset, såldes i fredags sista av allt. Jag vet att det numer har fått en riktigt bra ägare som jag vet kommer ta väl hand om huset och förvalta det väl. 🙂

Annars har det varit två klubbmästerskap i skytteklubben och jag har kommit trea på båda, först var det KM i grovpistol, gick förvånansvärt bra, även om det hade kunnat gå ännu bättre med lite övning. När det gäller tredjeplatsen på IPSC KM i standard så är det just tredjeplatsen vi andra fajtas om, första och andar platsen är det två bröder från Surahammar som slåss om vem som ska komma etta. Kul det också!

På lördag blir det nog den sista 18-hålsrundan för i år, det kommer vara kanonväder och då är det bara dumt att inte befinna sig ute i solen de få timmarna den är framme nu. Ska försöka få till nån 9-hålsrunda med Zimon några gånger till innan det blir allt för kallt.

På återseende…

Kommentera

