Guld i lag-SM!

Nu var det ett tag sedan jag gjorde någon uppdatering, men nu så. 🙂

När det gäller vikten så har den senaste veckan rullat på normalt, minus 0,8 kg, vilket är en normal nedgång, det ska ligga mellan 0,5-1,0 kg per vecka.

Förra helgen plåtade jag då mitt sista (?) bröllop, vem vet kanske händer igen i framtiden. Hade en köpare på hela klabbet, men det blev en parodi utan dess like när han aldrig återkom, det var bara jag som ringde och jagade kändes det som så nu blir det lösförsäljning och det funkar bra, kör både på Blocket och via fotosidan.se. Har dock fått en till intressent på paketet, men nu är det lite mindre grejer, studioblixtarna försvann igår till en fotokollega i Västerås och stativet skickade jag med Posten idag till en kille i Norrköping och strax kommer en kille från Örebro för att köpa 85:an. 🙂

I helgen som var befann jag mig i Eskilstuna för att skjuta årets upplaga av IPSC SM. Det blev en hedrande 22:a plats, vilket var betydligt bättre än SM 2004 som jag sköt senast. Hade jag varit med i laget så hade jag fått guldmedalj, då det var VPS som vann i år. Grattis grabbar! 🙂 Under helgen så kom det även in ett hejdundrande åskväder, vaknade upp 03.22 på söndagsmorgonen av att det blixtrade konstant utanför fönstret. Tyvärr så gick routern hemma sönder, trots att den är kopplad till åskskydd. Troligen har det gått nån spik via ethernetkabeln från PS3:an för det var portarna på routern som inte funkade.

Förra veckan var jag och Zimon ute på golfbanan med kollegorna Annika och Ulf samt Annikas bonusbarn Vilma. Gick väl inte riktigt så där som man önskar att det ska göra. Men men, så är det med golf, gick bättre veckan innan. Ska försöka hinna med nån runda till innan vintern.


Lite kameragrejer till salu! 🙂


Inte min pang, men open-pangar är så grymma! Formel 1 inom IPSC!


Svenska IPSC-förbundets märke utgörs av själva tavlan vi skjuter på med sina tre zoner.

Kommentera

