En milstolpe…

Efter exakt 97 dagar sedan jag startade pulverdieten den 26:e april så har jag nu lyckats passera minus 25 kg! Det blir lite drygt 250 gram per dag om man är kåt på statistik. 🙂
Idag är det dags för besiktning av V70:n, ska bli spännande att se vad de kan hitta för tok på den, troligen ingenting, men man vet aldrig.
Förutom dessa två spännande händelser idag så är det fruns och min sjätte bröllopsdag, tiden springer iväg och barnen växer så det knakar, härligt.
En sak till…det är min första semesterdag också, nu får värmen komma tillbaka, tack!

One Response to En milstolpe…

  1. Jon skriver:

    Grattis och bra kämpat.
    Ha nu fint på semestern… fast jag förstår inte varför du vill ha värme?.. du står ju i skuggan så fort solen skiner 🙂

Kommentera

