Larmet går…

Minus 24,1 kg stod vågen på idag, det går neråt sakta men säkert. Snart är det 25 kg på tre månader, helt otroligt. Första månaden efter op:en var det minus sju kg (18/5-18/6) och månaden efter var det minus åtta och ett halvt (19/6-18/7), fantastiskt. 🙂

Åkte till Busborgen idag med Zimon så han kunde få leka med sin vän Kayla, som han igår lekte med i fem timmar. Zamuel lämnade jag av hos farmor och farfar, de kan få behöva njuta lite av vår gosiga lilla virvelvind. 😉

Framme vid Busborgen så skulle jag snabbt bara springa upp på jobbet, som ligger ovanpå Busborgen, för att hämta en sak och nu hände det mig, det som man fasat för, koden hakade sig så larmet gick igång och det är ingen trevlig ljudsignal precis. Vid andra försöket så lyckades jag larma av i alla fall, men då var ju skadan redan skedd och när jag sen ringer till väktarbolaget för att anmäla falsklarmet så hamnar jag, tro det eller ej, i telefonkö. Vad är oddsen för det? I nästan fem minuter fick jag vänta. Men de hann inte hit, dåligt kan jag tycka. Deras kontor ligger ca 300 m från oss, kröp de, eller? :-/

Kommentera

