Gräsänkling

Vilken härlig helg det har varit, först var man på 35-årskalas hos bästa kollegan uppe i Ludvika och igår hade jag grabbkväll med en kanadensare, en amerikan och en engelsman, haha, underbart!
Det är skönt att vara ensam en kort stund, men efter ett tag blir det långsamt, då är det roligt att bjuda över grabbarna och snacka lite skit. I veckan nu kommer familjen hem igen och det ska bli härligt. ❤

I förra veckan var jag upp till kirurgen för återbesök, i morgon är det två månader sedan operationen, vad fort det har gått. 🙂 Träffade doktor Ljungman som opererade mig och han tyckte att allt såg jättebra ut och sa åt mig att sluta dricka mjölk, jag behöver inte det längre. Han rekommenderade mig att dricka fil och äta müsli till frukost och det spelade ingen roll vilken müsli, för man äter så lite varje dag och det har varit riktigt gott tillsammans med jordgubbsfil och magen gillar det. 🙂

Kommentera

