IPSC

Dagen började med ett skönt svalkande regn vid åttatiden. Framme vid skjutbanan hade det slutat och skönt var väl det, även om det är bättre med lite regn än 35 grader och blå himmel när man ska springa sig trött på en skjutbana.
Hur som helst så började det helt OK för att sen bli bättre på ett par stationer, fast efter lunch kom ju den där varma solen fram igen och det blev tokvarmt. Puh! Tack och lov hade jag med mig kylboxen fullproppad med isklampar och en massa vatten. Maten vi serverades var riktigt god, det var kycklingfilé i sås med ris och två olika tillbehörssåser och salladsbord samt valfri dryck. Jag tog en Bon Aqua, älskar den i päronsmak. Mumma! Lätt kolsyrad är också bra för min lilla mage. 🙂
Efter dagens sju stationer så kände jag mig helnöjd trots att jag inte skjutit en nia sen i oktober förra året. KM då var ju en katastrof, minusgrader dessutom! Nu ser jag verkligen fram mot SM i E-tuna i slutet av augusti. Kämpa!

Kommentera

