Grattis på mig själv!

Ett streck till att lägga till handlingarna, 36 stycken har det hunnit bli. Ingen åldersnoja dock, men det kommer väl, haha. 😛

Efter golfandet i söndags och måndags har jag fortfarande träningsvärk i högerarmen, inte bra, för nu på lördag ska jag ju tävla i IPSC på hemmabanan, då måste armen vara tiptop annars blir det jobbigt. Ska bli kul att panga lite igen, var ett tag sen jag sköt lite grovt. Sen är det ju uppladdning inför SM i augusti också. Sist det begav sig, 2004, kom jag på en 29:e plats i Standard. Det ska jag väl ändå lyckas slå! Hoppas vädret är på vår sida bara, inte kul att skjuta i regn, även om det är skönt med svalka, för det är ingen höjdare att skjuta i 30 grader heller, really NOT! 😉

Imorgon ska jag vara i rätten igen, nu under sommaren är det bara ungdomsmål och häktade mål som måste sättas ut inom två veckor. Det handlar om grov fridskränkning och våldtäkt, otäcka saker! Varför kan inte folk bara vara snälla mot varandra?

Kämpa Joseph och grattis än en gång! 🙂

Kommentera

