Minus 3!

Så var midsommar oss förbi igen och julafton bara ett halvår bort. Vid midnatt igår när jag tittade ut så var det fortfarande ljust ute, sån härlig känsla man får av lite ljus. 🙂

Ställde mig på vågen idag, egentligen väger jag mig ju på måndagar men efter gårdagens ätarmaraton (åt bland annat en grymt god potatisgratäng med fetaost, soltorkade tomater och oliver i) så ville jag se vad som hade hänt…minus tre kilo! WOW! Vad ska den då visa på måndag? Totalt är det nu 19 kg sedan påsk (26/4) och 11 kg sedan op:en den 18/5. Jag känner mig helnöjd!

Min plan var att komma ut till golfbanan under helgen, men när man tittar på väderleksprognosen blir man ju bara ledsen. Skönt dock att vi slapp regnet under midsommarafton. Idag ska det börja regna vid lunch och hålla på fram till 20 ikväll. Det betyder att jag inte kan åka iväg till banan, så då får jag gott vänta tills imorgon, för då ska det förhoppningsvis vara uppehåll. I veckan som kommer kan det bli en ny värmebölja, 30 grader på onsdag (min födelsedag dessutom). 😀

Kommentera

