Olycka!

Vilken fantastisk dag det var igår, vädermässigt alltså. Kvällen innan var vi och hälsade på moster i Eskilstuna, grillade och badade lite. Hur som helst så var jag och jobbade lite under eftermiddagen och när jag kom hem sen och skulle starta upp PS3:an så ville den inte riktigt vara med på noterna. YLOD!!! Helvete, var min första tanke! Men idag pratade jag med IF och nu känns det genast mycket bättre. Ska skicka in ett intyg till IF från en verkstad som håller på med PS3 (typ Console), så skickar de pengar så jag kan köpa en ny, dock minus 1500 spänn som självrisken är. Ändå 1200 kr billigare än om man skulle köpa en helt ny själv. Den nya ”slim” ska tydligen inte kunna dö på samma sätt, tack och lov. Illa att Sony har såna dåliga lödningar som släpper av lite värme. Jaja, vad är väl en bal på slottet?

Kommentera

