Så där ja!

Så var det äntligen dags att få bort metallen ur kroppen. Precis som jag skrev igår så gjorde det inte det minsta ont. En väldigt snillrik typ av sax används och man känner ingenting, hur märkligt det en kan låta. 🙂
Efter arbetet idag var det dags för familjekväll på dagis. Alltid lika trevligt och bra väder blev det. Zamuel är verkligen familjens lilla charmtroll och busunge i ett, medan Zimon är hjärtekrossaren, han vet bara inte om det än, haha!
Det är verkligen gott med leverpastej. Mumsade två mackor idag med himmelskt skivbar pastej, mums. Efter familjekvällen på dagis så kokade jag några ägg. Måste testa att ha kokt ägg på smörgåsen, dock utan kaviar men väl med räkost och det var supergott! Brödet var Schulstads morotsbröd, underbart gott och väldigt mättande. 🙂
För första gången efter op:en har jag lyckats få fylla på min 70cl vattenflaska TRE gånger, YES!!! 😀 Vill dricka mer vatten!
På torsdag är det tävling i pistolskytteklubben, KM i banskytte, ska bli riktigt skoj. Skickade förresten in förnyelseansökan på mina grova licenser. De går ut i september och det känns bra att ha det gjort före sommaren. Bang Bang, Lucky Luke! 😉

Kommentera

