I morgon ryker de!

Måndag, första dagen på jobbet efter operationen. Måste säga att det gick förvånansvärt bra även om jag var trött redan innan jag kom till jobbet.
Skönt att vara tillbaka, helt klart! Fick en lugn start trots allt, lite orderknackning och matätande, jajamensan, varannan timme. Fast det börjar bli lite dåligt på variation känner jag. Kan ju inte äta mackor flera gånger om dagen, även om det är jättegott och jag blir proppmätt av det. Har min egen lilla matkasse i kylen på jobbet med allehanda nyttigheter. 🙂

I morgon bitti ska jag upp till avdelning 8 igen för att ta bort mina agraffer, alla tror att det kommer göra jätteont fast jag vet att det inte kommer kännas nåt, däremot kan det nypas lite, men vem har dött av det? 😉

Nu tänkte jag ta mig en promenad i solen, den är ju äntligen tillbaka och har lovat att stanna till mitten av nästa vecka, skönt! 🙂

Kommentera

