Mästarnas Mästare

Dagen började precis som den gjorde igår, fast med en liten skillnad…jag dumpade efter frukosten. Vet inte om det var för att jag åt för fort eller för fett. Troligen det första, eftersom jag åt samma igår och klarade mig utan dumpen. Det är lite jobbigt att dumpa, man blir lite lätt illamående och vill snart gå på toa (har dock klarat mig från att kasta upp nåt…än så länge) och sen vill man bara ligga ner och låta det snurra färdigt, för snurrig blir man, oj oj oj! Efter ca 30 min är man fit for fight igen, i alla fall jag.
Det var final idag, final i Mästarnas Mästare. Riktigt underhållande säsong i år, även om Stenis var rätt överlägsen de flesta på det mesta. Han är lite av en E.T. som de sa, haha!

20110529-095417.jpg

I morgon smäller det, då är det dags att bege sig tillbaka till gruvan igen. Nu gäller det att planera vad man ska äta under dagen. Tror jag börjar med en LingonGrova med räkost och skinka på morgonen (08.00) och sen en frukt till mellanmål (10.00). Till lunch blir det handskalade räkor och lite lökkeso (12.00). Eftermiddagens mål får bestå av lite yoghurt (14.00) och en smörgås (16.00) likt den på morgonen. Låter kanonbra i mina öron. 🙂 Sen när magen börjar vänja sig så kan man experimentera lite mer och prova sig fram, bäst dock att göra det hemma. På jobbet blir det säkra val till att börja med OCH ATT ÄTA SAKTA!!! 😉

Snart kommer värmen…25 grader på tisdag, najs! 😀

Kommentera

