Härliga lördag!

Timmen är sen, men här kommer ändå ett inlägg. Precis hemkommen från bäste herr Dahlberg uppe vid Dalskogen. Min fina familj, Anna med lilla underbara Anton och familjen Knietsch blev inbjudna till lite grillning och samkväm. En mycket trevlig tillställning med massor av glada skratt och busiga barn.
Tror jag fick en liten minidumpning efter maten, blev lite yr och var tvungen att sitta tillbakalutad, efter en liten stund så gick det över och jag var som vanligt. Tror det var fettet som var boven, för jag tog det väldigt lugnt och tuggade maten väl. Jag åt en laxbit (hade ju räckt med en halv), lite potatisgratäng (grymt god!!!), en halloumiskiva, lite tzatziki samt en tesked med hemmagjort vitlökssmör.
De andra åt fläskkarre till gratängen och jag vill vänta lite till innan jag ger mig på kött igen. Fisk duger alldeles utmärkt än så länge. 🙂
Smakade även på en skumsvamp och det gick utan problem, men jag är inte det minsta godissugen, bara sugen på att testa ALLT! 🙂

Jag vill även passa på att påminna alla män där ute om mors dag imorgon och samtidigt önska alla mammor en riktigt underbar dag! Ni är bäst och vi älskar er! ❤

2 Responses to Härliga lördag!

  1. Sarah skriver:

    Tycker du är jätteduktig och det är kul och följa din blogg! Hejja på och lycka till med din viktresa!

    //Sagolika(från viktop)

Kommentera

