Är det höst snart?

Den utlovade värmen i veckan har tydligen uteblivit och beräknas istället komma i början av nästa vecka, dåligt SMHI, dåligt!
Undrar när det ska sluta blåa, för det är verkligen ingen hit att gå ut och gå trots att solen lyser så värmer den ju knappt, på grund av vinden.

Min nya mixer är helt underbar, så skönt att kunna göra i ordning en batch som räcker hela dagen. Idag har jag gjort i ordning en smoothie bestående av blåbär, hallon, banan, mjölk och vaniljyoghurt. Smakens! Måste ju få lite gott ibland, hehe och vatten…vatten, vatten, vatten! Dricker tydligen för dåligt, inte bra!

En vecka sedan operationen (ganska exakt), tiden går snabbt när man har roligt, huvva! Mår som en prins idag, har gjort det nästan hela tiden, riktigt härligt! 🙂
Idag är det meningen att jag ska ta bort mina skyddsbandage över titthålen också, men jag vet inte om det är en så bra idé, känns olustigt att agrafferna ska vara direkt mot kläderna, AJ om de fastnar! :-/

Var ut till Stockkumla igår, härligt att få panga lite, var ett tag sen sist och takterna sitter hyfsat i. Det var Sport på programmet och det betyder att man skjuter först sex stycken precisionsserier och sen sex stycken snabbserier (tavlan är borta i sju sekunder och framme i tre sekunder). Fick totalt ihop 535 poäng av max 600 (PB: 569). Denna poäng består då av 269 poäng i precision och 266 poäng i snabb. Fick tre guldserier totalt, två på 48 och en på 47. Jag är helnöjd med detta med tanke på att jag inte skjutit precision på en stadig basis sedan 2004 och senast var i mars 2010.

Till hösten kommer två stycken stordräpare till spel att släppas, dessa är Call of Duty: Modern Warfare 3 och Battlefield 3. Se nedan för trailers:

Kommentera

