Stora A

Måndag, solen skiner och fåglarna kvittrar, hundarna är dock tysta, skönt, de sover. 🙂
Började dagen med finalen i The Celebrity Apprentice, wow, vilka hjältar!
John Rich var verkligen en värdig vinnare även om Marlee Matlin slagit alla tiders rekord och att hennes välgörenhet också är enormt viktig.

OBS! Känsliga människor varnas för text som kan verka stötande!
Magen har bubblat på som attan idag och jag har varit mer fisig än normalt, det resulterade i att jag äntligen, efter fem dagar, fick göra stora A på toa, skööööönt, haha!
Fan, packningen till min mixer (Magic Bullet) gick sönder idag, vilket betyder att jag nu inte kan använda den för att mixa vätskor, F*CK!
Var en sväng till Willys och handlade, gick bra tills jag kom till kassan och det började bubbla i magen igen och kallsvetten började framträda i pannan, måste sett ut som ett spöke, hehe.
Tack och lov gick det bra och jag kunde åka hem och göra mitt behov i lugn och ro. Men det var lite jobbigt först, alla dessa nya känslor och signaler man måste lära sig att tolka. Kämpa!

Blev barnsligt glad när jag hämtade posten idag, L.A. Noire hade kommit, YES! Rockstar has done it again! 😉 Se klippet nedan så hajar ni!

Kommentera

