På andra sidan…

Godmorgon, hoppas natten varit god mot er. På hotell sjuklingen har den varit ok, sovit i tvåtimmarsintervaller eftersom gasen i kroppen letar sig runt hela tiden och stör mig. Det spänner som efter en rejäl brakmiddag, men annars mår jag toppen. Var lite svimfärdig igår när jag skulle sätta mig upp på kanten av sängen och ställa mig upp, så det blev inget av med det. Men nu på morgonen har jag varit upp på toa helt själv, en underbar känsla må jag säga och hur vidrigt det än kan låta så är det himmelriket att kunna fisa, för då släpper spänningarna. 😀
Planen för dagen är att dricka lite vatten, med betoning på lite. Nån deciliter tror jag det blir. Har jag tur så kan jag kanske få lite fil också. Jag är i vart fall inte hungrig, men vem kan vara det med en magsäck stor som en tändsticksask? 😉

20110519-070639.jpg

9 Responses to På andra sidan…

  1. Andreas skriver:

    Bra jobbat grabben! Önskar dig all lycka till i den fortsatta kampen mot kilona.
    Mvh
    Andreas

  2. Louise skriver:

    Lycka till med fisandet!

  3. Johanna skriver:

    Jisses, jag tryckte så mye Morfin så jag kunde knappt använda telefon för att ringa dagen efter 😛

  4. Miya skriver:

    Lycka till! Många kramar till dig!

Kommentera

