T minus 24 hours!

I morgon vid den här tiden är det alltså dags, då har jag först varit vid Kem Lab vid åtta och tagit BAS-test och sen knallat upp till våning fyra och Op2. Tusen tankar far genom skallen, känner mig lite som ett barn på julafton. Vad ska hända, hur kommer allt att gå, kommer jag ha ont, hur mycket i så fall, när får jag komma hem igen…?

I kväll är det lite grejer att pyssla med, packa väskan, klippa håret, raka mig, ta första Fragmin-sprutan, dricka äcklig energidryck med ”smak” av äpple. I morgon bitti är det dags för penicillin samt den sista energidrycken inför op:en. Klart som f-n är att detta pysslande ikväll är en ”walk-in-the-park”, tror jag i alla fall. Majoriteten säger att den tuffaste perioden är ”flytet”, men idag är det ju sista dagen, två påsar till samt en Nutrilett ikväll. Jag hoppas de har rätt, för sen ska hjärnan programmeras om och kroppen lära sig ett helt nytt sätt att äta på. Spännande…YES indeed!

3 Responses to T minus 24 hours!

  1. Jessica skriver:

    Kämpa Joseph!

    Helt rätt beslut! Jag är i alla fall glad för din skull och kan inte annat än att önska dig all lycka till! Allt kommer att gå bra och snart kommer du få komma hem och påbörja ditt nya liv 🙂

    Många varma kramar från Grannen 😀

  2. Anette skriver:

    Lycka till!!
    Hittade hit via Viktop och gjorde själv en GBP i november förra året.
    Livet har ändrats totalt. Träning flera gånger i veckan, mer ork, ett väldans pyssel med mat hit o dit men man vänjer sig 🙂

  3. svärmor skriver:

    Vi håller alla tummar och tår och önskar dig lycka till med ditt nya liv 😉 Du är en kämpe och detta fixar du lätt! Varmaste kramar från svärföräldrarna

Kommentera

